سرنخ های جدید تولید شد

سرنخ های جدید تولید شد

تاریخ : دوشنبه 05 آبان 1399 زمان : 9:36 | بازدید : 77
نویسنده : Admin | نظرات (0)

12 مورد بررسی سئو فنی.

یک وبلاگ با کیفیت بالا و به طور مداوم به روز شده چیزی بیش از توجه Google را به خود جلب می کند. در واقع ، هدف پشت وبلاگ نویسی بیشتر از سئو است.

 

مبارزات موثر وبلاگ نویسی سئو چیست مشتریان احتمالی را درگیر تحقیق در مورد مشکلات آنها و راه حل های ممکن می کند. پست های وبلاگ خود اطلاعات و بینش ارزشمندی را ارائه می دهند و - مهمتر از همه - اعتماد و اعتبار را برای مشتریان احتمالی شما ایجاد می کنند.

 

خوب به نظر می رسد ، درست است؟

 

متأسفانه ، "نوشتن وبلاگ" در لیست کارهای هفتگی خود کافی نیست. برای جذب مشتری جدید ، برنامه وبلاگ نویسی شما باید به خوبی مورد تحقیق و بررسی قرار گیرد و با دقت انجام شود. در اینجا پنج مرحله متمایز از یک طرح قدرتمند شش ماهه بازاریابی محتوا آورده شده است:

 

خلاصه

5 مرحله مشخص از یک طرح مناسب بازاریابی محتوای

اهداف مشخص و قابل اندازه گیری تعیین کنید.

عوامل محرک مربوطه را شناسایی کنید.

ایده پردازی کنید و دارایی های محتوا را توسعه دهید.

هر قسمت از مطالب را بهینه کنید.

اجرا و ترویج کنید.

1. اهداف مشخص و قابل اندازه گیری تعیین کنید.

برنامه های موفق به اهداف مشخص و قابل اندازه گیری نیاز دارند. این اهداف نه تنها باعث تغییر در استراتژی شما می شوند ، بلکه می توانید پیشرفت خود را کنترل کنید تا در طول مسیر باانگیزه بمانید.

 

در این صورت ، چگونه می توان فهمید که موفق شده اید؟ چه اعدادی را می توانید با تلاش های خود در زمینه بازاریابی محتوا مرتبط کنید؟ این معیارهای عملکرد شما است. در اینجا چند مورد وجود دارد که ممکن است بخواهید یادداشت کنید:

 

بازدیدهای ارگانیک ، ارجاع و رسانه های اجتماعی

نرخ کلیک برای اقدام (CTA)

سرنخ های جدید تولید شد

کیفیت سرب تولید شده

آگهی های فروش با عنوان "فرصت" مشخص می شوند.

فرصت ها به مشتری تبدیل شده است

درآمد

برای شش ماه و دوازده ماه بیرون چند هدف چگونه صفحه اول گوگل باشیم  نهایی و نهایی داشته باشید ، اما اهداف ماهیانه یا فصلی را نیز باید کنترل کنید. شما شش ماهه دوباره ارزیابی خواهید کرد و تصمیم می گیرید که روش خود را تغییر دهید یا خیر.

 

2. عوامل محرک مربوطه را شناسایی کنید.

چه عواملی باعث می شود مشتریان احتمالی شما اطلاعات آنلاین مربوط به صنعت شما را جستجو کنند؟

 

این عوامل محرک بازاریابی هستند - تحقق این امر که آنها برای انجام کاری یا یافتن اطلاعات مربوط به چیزی به آن نیاز دارند. همچنین می توانید با تحقیق درباره کلید واژه ها بفهمید که این عوامل محرک چه هستند. از این گذشته ، مردم بی دلیل پشت کامپیوتر و چیزهای گوگل نمی نشینند.

 

طوفان فکری لیستی از این عوامل محرک - تا آنجا که می توانید - و آنها را یادداشت کنید. شما احتمالاً شروع به دیدن یک الگوی ظهور می کنید ، یا می بینید که چندین مورد را می توان در یک هدف بزرگتر جمع کرد. وقتی شروع به کاهش سرعت می کنید ، برای شناسایی موضوعات مرتبط به راهکارهای دیگر متوسل شوید.

 

از این عناوین به عنوان کلمات کلیدی خود و به عنوان عناوین خود برای محتوایی که قصد دارید توسعه دهید استفاده کنید.

 

3. ایده پردازی و توسعه دارایی های محتوایی.

وقتی مجموعه ای از عوامل بازاریابی را شناسایی کردید ، وقت آن است که آن را به محتوای قابل کلیک تبدیل کنید.

 

در مرحله بعدی ، چندین سوال از مشتری احتمالی خود را بنویسید و آنها را در زیر ماشه مربوطه گروه بندی کنید. اینها موضوعات وبلاگ شما خواهد بود.

 

شما می خواهید حداقل یک بار در هفته وبلاگ نویسی کنید که دارای پست های خوب وبلاگ 400-600 کلمه ای باشد که در مورد س questionsالات و آگاهی خریدار شما صحبت می کند.

 

تقویم تحریریه ای را براساس تعداد دفعات نیاز به به روزرسانی وبلاگ و شروع پر کردن موضوعات ایجاد کنید.

 

روش های مختلفی برای توسعه این تقویم وجود دارد. می توانید آن را براساس فصل ، عرضه محصولات خود یا رویدادهای محبوب صنعت خود قرار دهید. یا می توانید تقویم خود را در مجموعه های ماهانه با توجه به عمق موضوع (به طور فزاینده ای دقیق تر در مورد یک موضوع) یا به موقع بودن (به طور فزاینده ای حادتر از یک رویداد) ، بسازید.

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش