تبلیغات لینکدین

تبلیغات لینکدین

تاریخ : چهارشنبه 16 مهر 1399 زمان : 15:51 | بازدید : 57
نویسنده : Admin | نظرات (0)

Website Designing Company | Web Development Company | Web Designing Company

 

مانند اینستاگرام و فیس بوک ، LinkedIn هم اکنون به این ترکیب پیوسته است و توانایی ایجاد داستان را دارد. LinkedIn طی چند ماه گذشته در مناطق مختلف داستان هایی را آزمایش کرده است.

 

به دنبال همه آن آزمایشات دقیق ، لینکدین هفته گذشته داستانهایی را برای همه کاربران در ایالات متحده و کانادا منتشر کرد. آنها در هفته های آینده به مناطق باقیمانده ادامه خواهند داد.

 

داستان چیست؟

داستان یک ویدیوی خوراک رسانه های اجتماعی (حداکثر 20 ثانیه) یا کلیپ عکس است که در آن می توانید متن ، فیلتر ، GIF ، شکلک ، موسیقی و موارد دیگر را اضافه کرده و با دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارید. آنها همچنین بعد از 24 ساعت ناپدید می شوند.

 

در اینجا نمونه ای از داستان اینستاگرام از Hartford Prints! ، یک کسب و کار محلی در کانکتیکات را مشاهده می کنید:

 

 

برخلاف سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی که در آن ها زندگی شخصی شما متمرکز خواهند شد ، احتمالاً داستانهای LinkedIn بیشتر به آنچه در زندگی حرفه ای شما می گذرد تمرکز خواهند کرد. ممکن است ارسال یک داستان برای همه مناسب نباشد ، اما با استفاده از LinkedIn Stories ، این فرصت را خواهید داشت که از یک دیدگاه جدید کسب و کار خود یا آنچه را که انجام می دهید به رخ بکشید.

 

🔎 مرتبط: آیا تبلیغات LinkedIn واقعا ارزش سئو چیست هزینه مارک ها را دارند؟

 

با این حال ، اگر این عملکرد داستانی در بسیاری از سیستم عامل های اجتماعی دیگر موجود باشد ، چگونه داستان ها در LinkedIn متفاوت خواهند بود؟ به طور خلاصه ، استفاده از داستان های استفاده شده در LinkedIn مکانی است که شما می توانید در پشت صحنه زندگی حرفه ای خود ، به پشت صحنه بروید.

 

چه نوع محتوایی باید برند شما با داستان های LinkedIn به اشتراک بگذارد؟

در داستان اعلامیه LinkedIn ، آنها روش های مختلفی را به اشتراک می گذارند که افراد حرفه ای می توانند از ویژگی جدید استفاده کنند:

 

 

در اینجا چند روش دیگر وجود دارد که می توانید از این ویژگی داستانی جدید نیز استفاده کنید.

 

دستاوردهای شخصی را برجسته کنید

پیروزی های بزرگی مانند برجسته کردن یک نقطه عطف ، تبلیغ ، جایزه یا مقاله منتشر شده را به میز بیاورید. لیز مورهد که خود ماست ، در مورد خبرنامه ایمیل IMPACT THE LATEST ، 2 ساله شد و 50،000 مشترک ارسال کرد.

 

داستانهای مرتبط با lizmoorehead

 

اگر قبلاً مشترک نشده اید ، باید امروز مشترک شوید.

 

به مشتریان و چشم اندازهای خود آموزش دهید

اگر یک شرکت مبتنی بر محصول هستید ، می توانید به روزرسانی محصولات خود را نشان دهید یا حتی پیش نمایش محصولات جدیدی را که روی آنها کار می کنید دزدکی حرکت کنید. اگر شما یک شرکت مبتنی بر خدمات هستید ، می توانید نحوه کار با مشتری و نحوه تأمین بهتر نیازهای آنها را ارتقا دهید. و همچنین نشان دهید مشتریان شما در مورد شما چه نظری دارند.

 

می توانید یک صفحه تحت اللفظی از جلسه پرسش ، پاسخ شما و میزبان AMA - "از من هر چیزی بخواهید" - جلسه با یک یا چند نفر از متخصصان خود بگیرید.

 

از مشتریان و چشم اندازهای خود بخواهید س questionsالاتی برای شما ارسال کنند و سپس در داستان های LinkedIn به آنها پاسخ دهند. به این ترتیب دیگران که ممکن است سوالات مشابه داشته باشند پاسخ های شما را می شنوند. راه دیگری برای بیرون بردن نام تجاری خود در محیطی حرفه ای تر.

 

🔎 مرتبط: راهنمای نهایی ما برای مدیریت آنلاین جامعه برای مارک ها

 

همانطور که دوست داریم در IMPACT بگوییم ، در اینجا "روزانه آموخته شده" ، AKA چیزی است که امروز یاد گرفتم و نمی دانستم. همه باید همیشه یاد بگیرند. آنچه را که هنگام کار روی یک پروژه آموخته اید به اشتراک بگذارید. این یک احتمال خوب است که کسی چیزی مشابه شما را تجربه کند.

 

تجربه خود را به اشتراک بگذارید

خواه یک حرفه ای فصلی باشید و یا تازه کار خود را شروع کنید ، نحوه غلبه بر یک چالش و چگونگی موفقیت خود را با دیگران در میان بگذارید. یا حتی درمورد چالشی که در حال حاضر با آن درگیر هستید ، به اشتراک بگذارید و ببینید آیا کسی مشاوره دارد یا خیر.

 

آنچه در پشت صحنه می گذرد را نشان دهید

چرا یک لایه را جدا نکنید و نشان ندهید که هر روز پشت کامپیوتر چه می گذرد؟ با وجود تعداد بیشتری از ما که در طول بیماری همه گیر از خانه کار می کنیم ، می توانیم به یکدیگر نشان دهیم که چه پیشرفت هایی را در فضای کاری خود ایجاد کرده ایم. چگونه هنگام کار در خانه با یک خانه کامل تمرکز خود را حفظ می کنیم.

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش