خرید هاست مناسب

خرید هاست مناسب

تاریخ : یکشنبه 06 مهر 1399 زمان : 9:57 | بازدید : 98
نویسنده : Admin | نظرات (0)

 

طراحی سایت در شیراز | طراحی فروشگاه اینترنتی در شیراز - پانومن

مرحله دوم ساخت سایت: خرید هاست مناسب

قدم دوم جهت راه اندازی سایت، خرید هاست است. اما هاست دقیقا چیست؟ در ویدیو زیر با مفهوم هاست آشنا شوید، حتما تمام ویدیو های مرتبط با هاست را به ترتیب مشاهده فرمایید.

 

اما صبر کنید، خرید یک هاست مناسب که قادر باشد تمام نیاز های وب سایت شما را نیز تامین کند به همین آسانی ها هم نیست، داخل ویدیو زیر نحوه انتخاب هاست مناسب را به شما آموزش می دهیم.

 

اما صبر کنید و در این لحظه هاست خریداری نکنید، در پایان مقاله یک پیشنهاد ویژه جهت خرید هاست و دامنه برای شما داریم!

 

مرحله سوم ساخت سایت: انتخاب قالب وب سایت

پس از خرید هاست و دامنه مناسب می توان گفت اصلی ترین زیرساخت های راه اندازی وب سایت را مهیا کرده اید، اما مهم ترین قسمت یک وب سایت، ظاهر یا پوسته آن وب سایت است که به آن قالب وب سایت هم می گویند، اصلی ترین عامل متمایز کننده انواع وب سایت ها، تفاوت قالب وب سایت ها است، قطعا شما هم تمایل دارید که یک وب سایت با ظاهری بسیار زیبا و منعطف داشته باشید، هزینه خرید قالب های حرفه ای و بسیار زیبا که توسط آن قادر باشید بهترین وب سایت ها را طراحی کنید معمولا بیش از 60 دلار است. اما نگران نباشید، ما در میزبان فا به مشتریان خود هاست و دامنه را به همراه قالب رایگان و کلی امکانات شگفت انگیز هدیه می دهیم، ویدیو زیر را در این زمینه مشاهده کنید!

 

نمایشگر ویدیو

 

نمونه ای از قالب های رایگان که میزبان فا بر روی هاست به مشتریان خود هدیه می دهد را می توانید در این لینک به صورت کامل مشاهده کنید، ارزش هرکدام از این قالب ها بیش از 500 هزارتومان است که در میزبان فا به صورت رایگان به مشتریان هدیه داده می شود. در سرویس های میزبان فا قالب مورد نظر شما توسط کارشناسان طراحی سایت بر روی هاست و دامنه شما نصب می شود و سپس کنترل پنل فارسی مدیریت سایت و قالب به شما هدیه داده می شود و پس از آن سایت شما حاضر است. اما چگونه هاست و دامنه و قالب رایگان را سفارش دهیم؟ ویدیو زیر را مشاهده کنید.

 

.

 

نمایشگر ویدیو

 

00:00

09:29

 

 

.

 

مرحله چهارم ساخت سایت: سئو و افزایش فروش سایت

پس از خرید هاست و دامنه و نصب قالب وب سایت، هم اکنون زمان آن رسیده است که منو ها، مطالب و محصولات خود را داخل وب سایتتان قرار دهید و سایت خود را به مطلوب ترین حالت ظاهری ممکن برسانید، اما باید بدانید که وب سایت شما بدون بازدیدکننده مانند یک سینما بدون بیننده است، بنابراین پس از اتمام پروسه طراحی و راه اندازی سایت، زمان آن فرا میرسد که وب سایت خود را سئو کنید و سایتتان را در کلمات کلیدی رقابتی به صدر نتایج موتور های جستجو برسانید، شما برای سئو کردن وب سایتتان دو راه در پیش رو دارید:

 

خودتان بر روی سئو وب سایتتان کار کنید.

پروژه سئو وب سایتتان را به یک متخصص بسپارید.

این که کدام راهکار برای شما بهتر است کاملا بستگی به استاندارد ها و منابع مالی شما دارد، اما اگر تصمیم گرفته اید در ابتدای راه خودتان وب سایتتان را سئو کنید، ما یک مقاله بسیار جامع در این زمینه برای شما نوشته ایم که با رعایت تمام اصول این مقاله می توانید وب سایت خود را به نتایج اول موتور های جستجو هدایت برسانید.

منبع:

https://mizbanfa.net/blog/other/web/how-to-create-a-web-site/

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش